Все про наварку шин

Багато хто, напевно, в магазинах з продажу автомобільних шин бачили так звані відновлені шини. Але мало хто точно знають, чи варто їх купувати, якісні чи вони, чи все ж поступаються новим. І чи не вийде так, що покупка відновлених шин обернеться приказкою «скупий платить двічі». 
Спробуємо розібратися , що таке відновлені шини і основні типи відновлення, що застосовуються вітчизняними компаніями. Переваги даних шин перед новими і їх недоліки.

Для початку варто відзначити, що основним способом, який використовується для відновлення автомобільних покришок, є нівроку. Дана процедура розділяється на технологію холодної та гарячої наварки. 
Відновлення використаних шин за допомогою даної процедури в першу чергу позначається на вартості покришки. Справа в тому, що ціна відновленої шини з використанням наварки - наварні шини, по вартості на ринку на 30-50% дешевше, ніж нові покришки аналогічного класу. При цьому термін служби відновленої шини дорівнює, і навіть трохи може перевершувати терміни експлуатації нових шин аналогічного класу. & Nbsp; 
сама процедура відновлення, по суті, являє собою капітальний ремонт покришки, при якому відбувається повне відновлення протектора і боковини. Така процедура стала можливою завдяки тому, що в каркасі шини закладені експлуатаційні характеристики, які в 3-5 разів перевершують по терміну інші складові частини конструкції покришки. Тому каркас на відміну від протектора через певний період часу здатний і далі виконувати свої функції, тим самим гарантуючи після відновлення високі показники і характеристики. І що саме унікальне при цьому - багаторазовість процесу відновлення. У зв'язку з цим відновлені шини є альтернативним, і бюджетним варіантом для автолюбителів по відношенню до покупки нових шин. & Nbsp; 
Як вже зазначалося вище основним способом, який застосовується в нашій країні, та й в усьому світі є нівроку з холодного і гарячого методу реінкарнації.

Перед початком відновлення по обидва технологіям, спочатку з використаних шин вибирають придатні для відновлення покришки. Після цього використовуючи спеціальне обладнання, зі старих покришок видаляються залишки старого протекторного шару - так званий процес шероховки. Далі очищену поверхню шини очищають і ремонтують, при цьому видаляються всі сторонні предмети (металеві включення, тріска, скло і т.д.). Усі пошкоджені місця закладають сирої гумою. А ось подальші процедури істотно відрізняють обидва методи один від одного.

У разі з холодною наварюванням на очищений і відновлений каркас покришки наноситься шар клею і накладається спеціальна стрічка з протектором. Після чого шина поміщається в спеціальний пристрій, де на неї зверху одягається так званий конверт. Після цього покришка відправляється в камеру для вулканізації. При тиску в камері близько 6 бар підтримується температура рівна 100-115 градусів. Шини витримують в камері до 4 годин. В основному за даною технологією відновлюють шини з розміром від 15 до 24 дюймів. Велика частина - це покришки, які використовуються на позашляховиках, вантажних авто, мікроавтобусах, і повнорозмірних автобусах. Гарячий ж спосіб наварки передбачає нанесення на підготовлений шар не вулканізованої гуми. І вже на даному шарі формують малюнок протектора при вулканізації. Для виготовлення протектора використовується спеціальні прес-форми, які при температурах понад 140 градусів і підвищеному тиску, відновлюють на зовнішній поверхні необхідну конфігурацію протектора. Раніше при його допомоги проводився відновлення шин малого розміру від 13 до 16 дюймів.