Що таке відновлені шини

Якщо вам потрібні нові шини для автомобіля чи вантажівки та ви хочете зекономити — подумайте про покупку перероблених або відновлених шин Targum, Bargum та шини Profil.

Відновлені ( наварні шини) — це зношені шини, на які наносять нові гумові протектори.

Зношена шина — називається каркасом.

Відновлені ( наварні шини) — це зношені шини, на які наносять нові гумові протектори.

Зношена шина — називається каркасом.

Сталева стержнева арматура — борт — не буде замінюватися. Але більша частина гуми довкола неї — буде, разом з більшою частиною протектора. Сталеві брекери під покришками залишаються на місці.

Процес відновлення (регенерації) починається з уважного огляду - інспектування каркасу, щоби визначити чи можливо взагалі переробляти таку шину. До уваги береться вік та наявність заплаток.

Також вивчають сталеві компоненти та перевіряють на наявність іржі.

Якщо корпус проходить перевірку, його передають на шліфувальний станок. Гострі леза шліфувального станку, які обертаються на великій швидкості, знімають більшу частину зношеного гумового протектору.

Шліфувальний станок готує поверхню таким чином, щоби нова гума добре трималася та могла витримати тертя на дорозі. Кожну шину відшліфовують приблизно 6 хвилин.

На корпусі залишається близько 2,5 мм протектора. Потім використовують ніж для зрізання тонких шарів щоби прибрати усі нерівності. Навіть найменша тріщина може розповсюдитися далі.

Далі проблемні ділянки обробляють шліфувальним каменем. Потім процедура ще раз повторюється вже на бокових поверхнях корпусу. В цьому випадку використовується менш образивний камінь, оскільки з боків необов'язково проводити таку агресивну обробку.

Тепер можна починати процес відновлення шини.

Гумова стрічка подається на екструдер. Екструдер нагріває стрічку, роблячи її біль м'якою. Потім її обгортають навколо корпусу. Як правило, наносять від двох до чотирьох шарів в залежності від того наскільки товста шина потрібна. Це залежить від декількох факторів, наприклад, від необхідної сили тертя та від того де буде їздити машина: по місту чи на далекі відстані.

Шину присипають гумовою пудрою, що залишилася після шліфування. Таким чином, шина не буде приклеюватися до матриці. Матриця складається із секцій, які дозволяють їй відкриватися настільки, щоби в неї помістилася шина. Матриця витримує тиск до 100 кг та 160º С.

Таким чином зростаються молекули старої та нової гуми.

Після виймання шини, видаляють шви зайвої гуми.

В залежності від типу, відновлена шина коштує на 30-60% дешевше нової.